• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
سه شنبه 25 تیر 1398
کد مطلب : 66178
+
-

تغییرات مدیریتی برای ارتقای خدمات

شهردار اردبیل با اشاره به تغییرات مدیریتی در سازمان‌های این نهاد تاکید کرد: ارتقا و توسعه خدمات به شهروندان هدف شهرداری از تغییرات مدیریتی است. 

به گزارش مهر، «حمید لطف‌اللهیان» گفت: مبنای توسعه شهری تحول در ساختار مدیریت شهری است و هرگونه تغییر مدیریتی باید منجر به ارتقای خدمات به شهروندان شود.

وی افزود: برنامه مناطق شهرداری کاملاً واضح و اولویت‌ها و اهداف مشخص شده اشت و افرادی که به عنوان مدیر یا سرپرست مناطق شهرداری انتخاب شده‌اند باید به جد پیگیر کارها و اقدامات عمرانی باشند.
شهردار اردبیل با اشاره به این‌که رویکرد شورای معاونان شهرداری رویکردی مسئولانه است بیان کرد: پویایی و فعال بودن سازمان شهرداری اردبیل مستلزم جوان‌گرایی و استفاده از ظرفیت مدیرانی است که با نگرش مسئولانه پای کار هستند. 

شهرداری اردبیل طی چند سال گذشته اقدام به بهبود روش‌ها، شیوه‌ها و اصلاح ساختار کرده و برنامه‌ها و پروژه‌هایی که در شهر اجرا می‌شود نتیجه اهتمام و تلاش مدیران و مسئولان است. لطف‌اللهیان بیان کرد: فاصله‌گیری از روزمرگی راه توسعه را هموار می‌سازد و شهر توسعه‌یافته در گرو تربیت انسان‌های توسعه‌یافته است.

وی با تاکید بر این‌که هرگونه تغییر مدیریت نباید منجر به کاهش خدمات به شهروندان باشد عنوان کرد: اقدامات فرهنگی و اجتماعی بیشتری از سوی سازمان فرهنگی ورزشی در فرهنگسراها در حال اجراست. به گفته شهردار اردبیل در 3 ماه اول امسال بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی از سوی شهرداری اردبیل اجرا شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید